Dit zijn onze kandidaten

De Hengelose VVD heeft haar kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 vastgesteld. Onno Fiechter was al eerder tot lijsttrekker gekozen. Nu is ook de rest van de lijst vastgesteld.

Fiechter is blij met de kandidaten. “Ik ben blij dat de leden hun vertrouwen in de kandidaten hebben uitgesproken. Het is een goede lijst met mensen met een verschillende achtergrond. Wij zijn er klaar voor om aan de slag te gaan voor ons Hengelo”, aldus Fiechter.

Op de tweede plek staat Brigiet Schoemaker. Schoemaker is een ondernemer in de binnenstad en is onder andere bekend van haar initiatief om een Fashion Outlet naar het centrum van Hengelo te halen.  Fiechter: “Brigiet zit vol met ideeën voor onze binnenstad. Hiermee laten wij nogmaals zien dat de binnenstad hoog bij ons op de agenda staat. Het is tijd om de handen uit de mouwen te steken.”

De rest van de top tien wordt gevuld door: Gerard Gerrits, Sander Janssen, Jos Rikkerink, Mitchell Boers, Cynthia van der Zweth-Mayer, Niels van Herwaarden, Hanneke Fens en Bennie Analbers. Oud-raadslid Roeland Fens, onderneemster Kim Vollenbroek en oud-wethouder Han Luchies zijn de lijstduwers.