Campagneteam

Het campagneteam van de VVD Hengelo zorgt voor een goedlopende permanente campagne. Dat doen we door het organiseren van politieke en vooral leuke activiteiten. Daarnaast houden we ons bezig met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Ook voor de campagne voor andere bestuurslagen verzorgen wij de Hengelose campagne.

Campagneteam

Het campagneteam kan altijd extra handen gebruiken. Daarvoor zoeken we mensen die liberaal denken, en een groot hart hebben voor ons Hengelo. Wil je een bijdrage leveren aan onze campagne? Mail dan naar campagne.vvd.hengelo@gmail.com

Vrijwilliger

Naast leden voor het campagneteam zoeken we ook vrijwilligers die willen ondersteunen bij bepaalde activiteiten. Dit kost minder tijd, maar is zeker zo belangrijk. Hierbij kan je denken aan het helpen met flyeren op straat. De VVD zorgt ervoor dat je goed voorbereid op pad kunt. Ook hiervoor kan je je aanmelden bij campagne.vvd.hengelo@gmail.com