Er is een coalitieprogramma!

Na een geweldige periode van campagne voeren, hebben wij een prachtig resultaat weten te boeken. De VVD heeft veel vertrouwen gekregen van de Hengelose inwoners en is met 6 zetels de tweede partij geworden in Hengelo. Dit gaf ons kracht om mee te gaan doen aan de coalitieonderhandelingen. Tijdens de campagne heeft de VVD vooral ingezet op een levendige binnenstad, een veilige stad en een financieel gezonde stad. Met dit verhaal zijn wij de onderhandelingen ingegaan samen met ProHengelo, SP en D66.
Onno Fiechter en Gerard Gerrits hebben namens de VVD deelgenomen aan deze onderhandelingen. Vandaag is het coalitieprogramma gepresenteerd en wij zijn als fractie erg blij met het resultaat. Veel van ons verkiezingsprogramma hebben wij weten te realiseren. Zo komt er meer geld voor de binnenstad, wordt er werk gemaakt van (verkeers-)veiligheid en gaan wij voor realistische en haalbare plannen. Het is een akkoord waarin wij hopen dat wij samen met de inwoners, ondernemers, organisaties en overige fracties te kunnen werken aan een toekomstbestendig Hengelo.

Aankomende donderdag 7 juni zullen wij om 20:00 uur klaar zitten bij café het Neutje in Hengelo om met u te praten over het verkiezingsprogramma. Wij zien u graag.