Roeland Fens op plek 7 voor Provincie

Oud-fractievoorzitter van VVD Hengelo Roeland Fens is definitief kandidaat voor de Provinciale Staten. Op maandag 24 september is Roeland Fens door de ledenvergadering van VVD Overijssel geplaatst op nummer 7 van de kieslijst van de VVD voor de verkiezingen van de Provinciale Staten op 18 maart 2015. De VVD heeft op dit moment acht fractieleden in de Provinciale Staten en heeft twee Gedeputeerden.

Het bestuur en de fractie feliciteren Roeland Fens met deze mooie plek en hopen dat hij in maart 2015 verkozen zal worden.

Roeland Fens' politieke carriƫre begon in de jaren tachtig. Sindsdien is hij actief geweest als gemeenteraadslid en fractievoorzitter. Bovendien was hij lange tijd vice-voorzitter van de Euregio. Roeland is in staat om onderwerpen op de politieke agenda te krijgen en hij is verbindend. Hij heeft een enorme dossierkennis en beschikt over een groot netwerk in Overijssel, Nederland, Duitsland en 'Brussel'.